zaterdag 24 juni 2017

Online Cursus


Bloggen ervaar ik vaak als een evenwichtsoefening. Het zoeken naar de balans tussen jezelf durven uitspreken en daarnaast het nog interessant houden zodat andere mensen er iets aan hebben. Maar vooral in dit blog is de balans een hele uitdaging, net omdat ik zo dankbaar ben.

Toen ik het aanbod kreeg om met de bijzonder fijne organisatie ZITDAZO samen te werken, sprong mijn hart omhoog. Zitdazo ijvert om mensen te informeren en te helpen om te gaan met hun (hoogsensitieve) kinderen. Maar ook ouders zelf worstelen vaak met hun gevoelens en zoeken naar een manier om hiermee gezond om te gaan. Goed beseffende dat kinderen vooral leren uit wat ze voorgeleefd krijgen en veel minder uit wat ouders zeggen.

Samen werkten wij aan deze online cursus en ik ben zo blij dat de cursus nu beschikbaar is voor ieder die worstelt met zijn emoties. Er hangt wel een prijskaartje aan, ik weet het. De rest van mijn blog is gratis en er is daarnaast veel gratis materiaal te verkrijgen op het internet. Vaak ook tegenstrijdig materiaal. Om die reden vond Zitdazo het belangrijk om een degelijke, maar ook onderbouwde, cursus aan te bieden.

Ook mensen die het gevoel hebben een therapeut nodig te hebben, maar de stap niet durven zetten en liever in hun eigen privé oefenen, krijgen op deze manier een therapeut 'aan huis'.

In de cursus behandelen we verdriet, angst, woede en gezonde emotionele strategieën, gedurende 4 weken, met elke week een ander thema.

Om te ontdekken of het iets voor jou is, klik je best even op deze Link.


Ben heel benieuwd of mensen dit concept kunnen smaken en ...
zo dankbaar, echt :-).

Knuffels,
Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten